Автосалон «КОЛОС-АВТО»: Новий кросовер Ford Puma

AМСТEРДAМ, Нідeрлaнди, 15 квітня 2019 р. — Кoмпaнія Ford прoдeмoнструвaлa пeршe зoбрaжeння Ford Puma — кoмпaктнoгo крoсoвeрa, у якoму врaжaючий дизaйн eкстeр’єру пoєднується з крaщoю в клaсі місткістю бaгaжнoгo відсіку і гнучкістю викoристaння, пoбудoвaнoгo нa oснoві тexнoлoгії «м’якoгo» гібридa з нaпругoю 48 В.

Прoдaжі Puma рoзпoчнуться нaприкінці рoку, a вирoбництвo aвтoмoбіля будe здійснювaтися нa склaдaльнoму зaвoді Ford у румунськoму місті Крaйoвa, інвeстиції у який ради період з 2008 року склали близько 1,5 млрд євро.

Перше зображення інноваційнийPuma дозволяє помітити ключові риси дизайну, до самого яких належать виразні фари у верхній частині крил та атлетичні і звабливі аеродинамічні обриси, а також компактні пропорції кросовера, що дозволили збільшити кліренс задля більш впевненого керування та забезпечили кращу в класі місткість багажного відсіку, яка становить 456 л.

Інноваційне рішення на розміщення багажу у задній частині Puma, що розроблялось з урахуванням результатів активного обговорення з клієнтами, покликане задовольнити і перевищити сподівання. Глибокий та практичний відсік с целью зберігання дозволяє з комфортом розмістити дві сумки во (избежание гольфу у вертикальному положенні.

Силовий преобразователь Puma на основі технології Ford EcoBoost Hybrid потужністю давно 155 к.с. дозволить оптимізувати показники витрати пального* і забезпечити потужну й чутливу динаміку. Інтегрований самопуск/генератор з ремінним приводом забезпечує відновлення та накопичення енергії, яка зазвичай втрачається під миг уповільнення та руху накатом, і заряджання 48-вольтної літій-іонної акумуляторної батареї з повітряним охолодженням.

Крім того, самопуск/генератор виконує функцію двигуна, ефективно взаємодіючи з трициліндровим бензиновим двигуном EcoBoost об’ємом 1,0 л зі зниженим внутрішнім тертям. Працюючи замість бензинового двигуна, він використовує збережену електроенергію интересах максимізації економії пального, а виступаючи в якості допоміжного джерела рушійної сили, забезпечує збільшення сукупного крутного моменту силового агрегату задля оптимізації динамічних характеристик.

Puma приєднається впредь до лінійки SUV для європейського ринку, що постійно розширюється і включає Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge та новий Explorer Plug-In Hybrid.

С ходу SUV становлять понад 20 відсотків від загальної кількості автомобілів Ford, проданих у Європі, а в 2018 році продажі зросли більш ніж для 19 відсотків.

Заявлені рівні витрати пального/енергії, викидів CO2 і запасу быстрее під час руху з використанням електропривода вимірюються згідно з технічними вимогами європейських регламентів (EC) 715/2007 і (EC) 692/2008 в останній редакції. Споживання пального та викиди CO2 вказані пользу кого моделей автомобіля, а не на конкретного автомобіля. Проведена стандартна акция випробувань дає змогу здійснювати порівняння між різними типами машин і різними виробниками. Окрім економічності споживання пального автомобілем, круг обязанностей у визначенні споживання пального/енергії, викидів CO2 й запасу поторапливайся із використанням електроприводу відіграє техніка керування, а також інші нетехнічні чинники. CO2 є головним парниковим газом, що впливає бери глобальне потепління.

Починаючи з 1 вересня 2017 року, деякі нові автомобілі проходитимуть процедуру сертифікації по (по грибы) всесвітньою узгодженою процедурою випробувань транспортних засобів малої вантажності (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure, WLTP) згідно з вимогами європейського регламенту (ЄС) 2017/1151 в останній редакції, що передбачає новий, більш реалістичний благоустройство визначення витрат пального та рівня викидів CO2. Починаючи з 1 вересня 2018 року, акция WLTP повністю замінить новий європейський їздовий круговорот (NEDC), що наразі використовується. Получи и распишись етапі поступової відмови від використання NEDC если здійснюватися визначення співвідношення отриманих из-за процедурою WLTP показників споживання пального та викидів CO2 та показників вслед стандартом NEDC. У зв’язку зі зміною деяких елементів тестів можливі деякі відхилення від попередніх показників паливної економічності та рівня викидів, тобто показники споживання пального та рівня викидів CO2 в (видах одного і того ж автомобіля можуть відрізнятися.

Автосалон Колос-Автомобиль

Адрес: г. Черкассы, ул. Смелянская, 153

Тел.: (0472) 55-28-85, (067) 405-31-38

Сообщение.: (047)263-96-12

Время работы: с 9.00-18.00 (вс.-вых.)

E-mail: info@kolosauto.com.ua

WEB: kolosauto.com.ua

Перекинуться на страницу автосалона

Комментарии и уведомления в настоящее время закрыты..

Комментарии закрыты.